Dažnai užduodami klausimai (FAQ)

  • Kur galiu patikrinti, ar pasirinktas produktas yra prieinamas?
  • Galimi jūsų pasirinkto produkto dydžiai rodomi tiesiai po nuotraukomis.
    Jei langelis su pasirinktu dydžiu yra perbrauktas, tai reiškia, kad jis nepasiekiamas.
  • Kaip galiu patikrinti, ar mano pasirinktas dydis vis dar galimas?
  • Ar jums patinka produktas, bet jo nebėra pasirinkto dydžio?
    Nieko neprarandama. Jūs visada galite būti atnaujintas. 
    Viskas, ką jums reikia padaryti, tai spustelėkite nepasiekiamą dydį ir pamatysite informaciją: PRANEŠKITE APIE PRODUKTO PRIEINAMUMĄ- spustelėkite,
    pasirinkite dydį ir įveskite savo el. pašto adresą. Paruošta!
  • Prieš pirkdamas norėčiau pamatyti produktus- aš galiu?
  • Royalfashion.lt yra internetinė parduotuvė su moteriška avalyne, todėl prekiaujame tik paštu.
    Tai susiję su nesugebėjimu fiziškai pamatyti produktus prieš perkant.
    Tačiau mums rūpi pirkinių mūsų parduotuvėje saugumas ir klientų patogumas, todėl skiriame jums 365 dienas grįžti į mūsų parduotuvę.

  • Pateikiau užsakymą- kada galiu tikėtis siuntinio?
  • Užsakymo įvykdymo laikas mūsų parduotuvėje yra iki 24 darbo valandų! Vėliau jūsų užsakymas perkeliamas į jūsų pasirinktą
    kurjerių kompanija. Lenkijos Respublikos teritorijoje pristatymo laikas yra nuo 1 iki 4 darbo dienų,
    užsienio siuntų pristatymo laikas yra iki 5 darbo dienų.
  • Kiek laiko turiu sumokėti už užsakymą?
  • Už užsakymą turite sumokėti iki 7 kalendorinių dienų!
    Praėjus šiam laikui, užsakymas automatiškai atšaukiamas.
  • Ar galiu sumokėti už užsakymą pristatymo metu?
  • Žinoma! Tai dažnas klausimas dėl mokėjimų mūsų parduotuvėje.
    Čia rasite pristatymo kainą ir pristatymo būdus: Siuntimo kaina čia.
  • Aš užsakiau netinkamo dydžio! Ką aš galiu padaryti dabar?
  • Jeśli pomyliłaś się z rozmiarem- jak najszybciej skontaktuj się z nami telefonicznie.
    Pamiętaj, że e-maile są odczytywane od najstarszych i może trochę czasu potrwać zanim pracownik odnajdzie Twoją prośbę.                       
    W tym czasie może być już za późno na jakiekolwiek zmiany w zamówieniu.
  • Kodėl mano užsakymas sulaikytas ir aš dar negavau jokios informacijos?
  • Yra keletas priežasčių, kodėl užsakymas buvo atidėtas. Pirmasis yra, pavyzdžiui, teisingų duomenų trūkumas užsakyme.
    Galbūt padarėte klaidą adresu, neteisingą pašto kodą ar telefono numerį.
    Antra dažniausia priežastis yra ta, kad jūsų užsakyme trūksta produkto. Nesijaudinkite, kartais taip atsitinka.
    Klientų aptarnavimo biuras dirba nuo 8-16. Informacijos apie pažeidimus jie tikriausiai gavo po darbo valandų.
    Skirkite mums šiek tiek laiko, mūsų darbuotojai tikrai susisieks su jumis ir suteiks informacijos apie užsakymą.
  • Kiek laiko turiu atsisakyti sutarties?
  • Avalynė neatitiko jūsų lūkesčių? Mūsų parduotuvėje galite grąžinti 365 dienas!
    Atminkite, kad nuo to momento, kai pareiškiate apie savo norą grįžti, turite 14 dienų grąžinti batus.
  • Pakuotėje negavau jokios sutarties atsisakymo formos. Kur galiu jį rasti?
  • Atsisakymo formą rasite čia: Atsisakymas iš sutarties / mainai
    Jei neturite spausdintuvo- Perrašykite jį ranka, bet būtinai pasirašykite atitinkamoje vietoje.
  • Kas padengia grąžinimo siuntos išlaidas?
  • Remiantis mūsų taisyklėmis, grąžinimo siuntimo išlaidas padengia klientas. 
  • Kada galiu tikėtis pinigų grąžinimo už grąžinamas prekes?
  • Ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai Klientas pareiškia, kad pasinaudojate teise atsisakyti sutarties.
    Mes galime sulaikyti kompensaciją, kol negausime prekių arba kol nepateiksime jų grąžinimo įrodymo*.
    *kas įvyksta anksčiau.
Svetainė naudoja slapukus, kad galėtų teikti paslaugas pagal slapukų politiką. Galite nustatyti slapukų saugojimo ar prieigos prie jų sąlygas naršyklėje.
Close
pixel